Cistella de la compra

{{ item.full_title }} {{ item.description }}
-
{{ item.quantity }}
+
Gratuït
0€
Subtotal
Cupó de descompte {{ cart.coupon_name }} x
{{ cart.coupon_message }}
Enviament exprés Enviament normal
Si arribes a 30€ tindràs la missatgeria gratuïta. Si no, pots tenir-la per 3€ o escollir l’enviament de 3 a 15 dies laborables, gratis per qualsevol import.
Total
Carro de la compra vacío Actualment no tens cap producte a la cistella de la compra. Anar a la llibreria.

Pagament

Puc tenir factura de la comanda?

Sí, oi tant. De fet, t’arriba adjunta al realitzar la comanda.

Puc anul·lar una comanda?

Sí, sempre que es compleixin els termes indicats aquí 

Puc retornar un producte o comanda?

Sí, sempre que es compleixin els termes indicats aquí 

Enviament

¿Quines són les despeses d'enviament?

En la forma d'enviament estàndard, l'enviament serà gratis per a qualsevol import de comanda. Heu de tenir en compte, però, que aquest enviament és a través de Correos i el temps d’entrega és entre 3 i 10 dies laborables. L’altra modalitat d’enviament és a través de missatgeria per un preu de 4€ i amb uns terminis d’entrega de 24 a 72h (excepte illes balears i fora de l’estat espanyol). Per comandes superiors a 45€ oferim aquesta modalitat urgent de forma gratuïta. En el procés de compra, el web t’anirà informant de les despeses d'enviament de la comanda i podràs escollir la que prefereixis.

Quant temps trigaré a rebre la comanda?

Si has escollit la modalitat d’enviament gratuïta a través de Correos les comandes tenen un temps d’entrega de 3 a 10 dies laborables. Si has escollit la opció de missatgeria l’entrega és de 24 a 72h.

Hi ha opció d’enviament urgent?

Sí, per 4€ pots escollir aquesta opció i tenir la comanda en un màxim de 72h (laborables). Si la teva comanda supera els 45€ podràs gaudir d’aquest servei de forma gratuïta

Si visc a les illes o fora de l’estat espanyol quines opcions d’enviament tinc?

També oferim enviament internacional als països d’Europa per un cost extra de 5€. Pel que fa a les illes, no hi ha opció d’enviament urgent, només enviament estàndard via Correos.

 

Puc enviar una comanda a una altra persona?

Sí, oit tant. A l'omplir el formulari de comanda, posa les teves dades a "dades de facturació" (t'arribarà a tu la factura) i els de la persona que ha de rebre la comanda en "dades d'enviament". En el moment d'enviar la comanda, enviarem un mail indicant-ho a l'adreça de correu electrònic de les dades de facturació.

Què passa si no estic a l'adreça indicada?

Si l’enviament és a través de Correos i no hi cap a la bústia et deixaran un volant perquè passis per la seva oficina a recollir-ho. Si l’enviament és per missatgeria et contactaran per telèfon per concertar una nova entrega. Si no t’hi troben provaran d’entregar-t’ho de nou. Si et trobes amb alguna incidència pots trucar-nos a nosaltres o a directament a l’agència de Tipsa més propera al teu domicili i preguntar per un paquet de Tigre de Paper / Cultura21 al teu nom.

¿Què faig si no rebo la comanda?

Si no reps la comanda posa’t en contacte amb nosaltres i gestionarem l’incidència el més aviat possible. Abans de fer-ho, però, et demanem que revisis dues qüestions bàsiques que ens podran ajudar: Primer, assegurar que s’ha esgotat el temps d’entrega (Missatgeria 72h laborables / Correos 10 dies laborables). Per altra banda, al mail de confirmació de la comanda, assegura’t que l’adreça que ens vas donar és correcta i està completa, és un error molt habitual que ens hem trobat. Un cop revisat això, posa’t en contacte amb nosaltres a través del següent formulari 
 

Pàgina web i Registre

Estic registrat, però no puc entrar a la meva zona d'usuari

És possible que estiguis introduint malament la contrasenya o el correu electrònic. Podem facilitar-te la contrasenya de nou introduint l'adreça de mail amb el qual es va fer el registre, fent clic a Recupera contrasenya. [recupera contrasenya que te lleve al apartado de recuperar contrasenya]